Profesionalism. Transparență. Eficiență.
Gestionarea financiar-contabilă utilizând platforma Homefile
Întocmirea listelor lunare de plată;
Încasarea, în locuri specifice, a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei de proprietari;
Administrarea contului bancar pentru plata furnizorilor și încasarea cotelor de întreţinere;
Efectuarea plăţilor şi încasărilor veniturilor;
Sesizarea Comitetului Executiv în vederea somării restanţierilor şi aplicarea procedurii de recuperare a restanţelor, cu penalizările aferente;
Calcularea şi încasarea penalizărilor conform sistemului aprobat de Adunarea Generală;
Actualizarea, dacă este cazul, cu avizul comitetului executiv, a fondului de rulment;
Întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor asociaţiei de proprietari specifice managementului financiar;
Prezentarea, la solicitarea Comitetutui Executiv sau a Comisiei de Cenzori a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile a Asociaţiei de Proprietari;
Verificarea sau avizarea, dacă este cazul, a indexului contoarelor de reţea aferente mai multor Asociaţii de Proprietari;
Controlul facturării corecte a consumurilor în funcţie de indexul contoarelor de bloc sau al contoarelor individuale, dacă acestea există, conform prevederilor legale, şi în funcţie de normele metodologice de repartizare a consumurilor, acolo unde nu există contorizare la nivel de Asociaţie de Proprietari; Dacă toţi proprietarii sunt abonaţi individuali ai furnizorilor de servicii, administratorul nu răspunde de modul de facturare a consumurilor sau de achitarea facturilor, decât în condiţiile existenţei unui contract între Asociaţia de Proprietari şi furnizorul respectiv;
Verificarea existenţei contractelor între persoanele juridice, membre ale Asociaţiei de Proprietari şi furnizorii de servicii (apă, gaze, energie electrică şi termică, salubrizare etc.);
Respectarea altor prevederi privind modul de exercitare a managementului financiar;
Citirea anuală a contoarelor individuale de apartament.(apometre), dacă este solicitată
Citirea / transmiterea indexului pentru curentul electric;
Verificarea hidroforului;
Disponibilitate 24/24 în situaţii de urgenţă (avarie energie electrică, avarie apă, avarie lift etc.)
Alte sarcini hotărâte prin contractul de administrare.
Cheltuieli explicate pe înțelesul tău
Chitanțele sunt imprimate automat, nu mai trebuie să aștepți pentru a plăti.
Știi exact ce plătești și cât ai plătit
Introduci citirea contoarelor online și vezi istoricul consumului
Acces simplu la locuințele tale
Poți adăuga solicitări online direct din aplicație
mai multe detalii pe Homefile
Intermediem, fără comision, relaţia dintre dvs. şi partenerii noştri pentru lucrări de mici reparaţii de construcţii, instalaţii electrice, instalaţii sanitare şi termice, instalaţii de gaze, servicii de curaţenie şi amenajare peisagistică, mentenanţă ascensoare etc.
Garantăm pentru seriozitatea şi calitatea lucrărilor efectuate de partenerii noştrii.
Vă putem recomanda următoarele servicii prin colaboratorii noștri:
Servicii de cenzorat
Servicii de curățenie și amenajare peisagistică
Mentenanță ascensoare
Lucrări de zugrăvit și reparații
Lucrări de hidroizolație acoperiș
Service pentru interfonul scării
Montaj sistem de supraveghere video
Lucrări de instalații sanitare
Lucrări de instalații electrice
Lucrări de instalații gaze